Te is azon játékosok közé tartozol, akik megpróbálják megérteni a játékipart, és igyekszik nagy szerephez jutni, vagy talán már úton vagy afelé? Lehet, hogy ihletet és módszereket keres, hogy lépést tartson a dinamikus technológiával.
A játékosnak lenni erőfeszítést és időt igényel a megfelelő készségekkel. Ez is nagyon hasonlít a profi sportolóhoz, és nem lehet részmunkaidőben elfoglalni.
Ha komolyan gondolja ezt, ne kövesse a trendeket, mivel azok átmenetiek, és ne emeljék ki azt az egyedi lehetőséget, amelyet a tartalom felé hordoz. Tehát ahhoz, hogy releváns maradjon, ki kell találnia egy módot az Ön által általában szenvedélyes tartalom népszerűsítésére. A játékkal és annak lehetőségeivel kapcsolatban csak a jéghegy csúcsát tudtuk megérinteni.
Ez a blog a YouTube Gaming térnyerésére és az azzal kapcsolatos tartalmakra összpontosít Abhyudaya Mohan és Gautami Kawale, YouTube tartalomkészítők, Slayy Point; Mansi Gupta, a Magsplay tartalomkészítője; Pranav Panpalia, Opraahfx alapító.
A játékok és a tartalom növekedésének okai a YouTube-on
1. Jó kapcsolat a közönséggel
A közönséggel való kapcsolat kialakítása megfelelő egyensúlyt igényel a készségek és a szórakoztatás között. Ha jelenleg Minecraftot játszol a Youtube-on a közönség nagy elkötelezettségével, akkor két év Minecraft játék után is elengedhetetlen, hogy ezt a lendületet hordozd.
A tartalomkészítés egy speciális és finom készség, amelyet el kell sajátítania, mivel ez határozza meg a siker vagy a kudarc esélyeit. A PUB-G egyik napról a másikra betiltották, amire senki sem számított, amíg meg nem történt, így a közönségükkel kapcsolatban álló játékosoknak sikerült talpon maradniuk.
2. Az elérhetőség diverzifikálása
Ha a tartalomkészítés regionális specifikus gondolkodásmóddal történik, akkor a YouTube-csatorna forgalma jelentősen megnő. A marathi, telugu, tamil, bengáli stb. nyelvű tartalomkészítés kilátásai ígéretes elismerést kapnak országszerte.
A közösségi média mindig is a közönséggel való kapcsolatteremtésről szólt olyan vonzó tartalom révén, amely olyan nyelven szól, amelyhez a közönség kapcsolódik. Tehát az angolról hindi nyelvre való áttérés a tartalom megjelenítésére megnyitotta az utat a YoutuberStreamers és más játékosok számára, hogy könnyen észrevegyenek.
3. A demográfiai adatokkal való ellátás
A közösségi média a lehetőségek földje, és a világ minden tájáról mindenki kapcsolódik hozzá valamilyen módon. Tehát, ha egy jelentősebb közönségszegmens számára szinkronnal tartalomszolgáltatást nyújtanak a regionális nyelvükön, ez a siker egyik kiemelkedő módja.
Demográfiailag sokkal hatékonyabb a közönség kiszolgálása, mint egyetlen nyelvhez és műfajhoz ragaszkodni. Ennek egyik módja az, hogy a videókat vagy tartalmakat az ország regionális nyelvein vagy idegen nyelveken, például spanyolul, németül stb. szinkronizálják, a közönségtől függően. A videófeliratok különböző nyelveken szinkronizálhatók, ami sokkal egyszerűbb, mint kifejezetten egyedi tartalmat létrehozni ezekhez a régiókhoz.
4. A videó időtartama számít
A játékvideó időtartama egy másik lényeges szempont, amellyel foglalkozni kell. A közönség jelenlegi nézési ideje nagyjából 3 perc. A videó formátuma, legyen az hosszabb vagy rövidebb, olyan kritikus elem, amelyre a tartalomkészítés megkezdése előtt összpontosítania kell.
Ezenkívül a közönség egy meghatározott része az élő közvetítést részesíti előnyben. A tartalom spontán eljuttatásának megvan a maga sajátos jutalma a Youtube-on, mivel az emberek azt akarják hallani, amiről nem tudnak játék közben. Az élő közvetítésnek megvannak az előnyei, mivel a közönség valós idejű érzést kap a YouTuberStreamerrel való interakcióról. A csatorna és a közönség közötti kötelék tehát már kialakult.
5. Ne várja meg a megfelelő időt.
Nincs megfelelő idő a tartalom létrehozására. Mindig felkeltheti a figyelmet, ha a tartalom megfelelő. Tehát minden azon múlik, hogy milyen tartalmat kínálsz a nézőknek. Függetlenül attól, hogy mennyire telített a piac, ha a tartalomnak van mélysége és tartalma, mindig lesz esélye a boldogulásra. Tehát, hogy mit teszel le az egyediség szempontjából, az meghatározza a YouTube-on való túlélésedet és a nagyobb közönséget.
Csak kezdje a gondolattal, amely a fejében van, ahelyett, hogy várna a megfelelő időpontra, mert soha nem lesz.
Összefoglalva
Közreműködőink szerint a Battle Royale Games, az olyan nyílt világú játékok, mint a „The Witcher 3: Wild Hunt”, „Elder Scrolls 5: Skyrim”, „Grand Theft Auto 5” stb., továbbra is relevánsak maradnak. A technológia dinamikus fejlődésével a VR Games hamarosan uralni fogja a trendet, mivel képesek olyan világot alkotni, amelyet fizikailag is megtapasztalhatsz.
Mindez a Metaverse-nek köszönhető, amely egy háromdimenziós birodalmat vagy a valóság animált változatát kínálja a játékipart vihara. A játékosok magával ragadó élmény nyújtása jelentős áttörés, amelyet a Metaverse be tudott vezetni.
Megjegyzés: Ez a blog egy részlet a hosszú formátumú YouTube-tartalom relevanciájának megőrzése című előadásból Abhyudaya Mohan és Gautami Kawale, a Slayy Point YouTube tartalomkészítőivel; Mansi Gupta, a Magsplay tartalomkészítője; Pranav Panpalia, Opraahfx alapító. A munkamenet része volt az Elevate – a Pepper Content által szervezett globális virtuális tartalom-csúcstalálkozónak, amely a tartalommarketing iparági vezetőit hívta össze.