A játékkonzolok módosítása ritkán megy zökkenőmentesen, különösen, ha régebbi konzolokhoz készült emulátorokat futtat újabb hardvereken, amelyek támogatják vagy nem támogatják a futtatni kívánt szoftvert.
Ebben a cikkben az „Hiba az FSS0 atmoshpehere/fusee-secondary.bin rossz ini cfg betöltése közben” problémáról beszélünk, amely akkor fordulhat elő, ha GameBoy emulátorokat futtatunk modern kézi konzolokon, például a Nintendo Switchen, és x javításokat adunk megoldani a problémát.
Először is ellenőrizze az SD-kártyát, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a megfelelő fájlformátumra van formázva. Míg a különböző emulátorok különböző formátumokat támogatnak, általában biztonságos a FAT32 vagy az NFTS használata.
Ezután győződjön meg arról, hogy az Atmosphere és a Hekate frissítve van a legújabb stabil buildekkel. Győződjön meg arról is, hogy a frissítés után a programok működéséhez szükséges összes fájl megtalálható a Switch tárolómeghajtóján (vagy memóriakártyáján), mivel a frissítés gyakran eltávolítja az emulátor működéséhez szükséges konfigurációs fájlokat.
Mivel a hiba a konfigurációs fájlokkal kapcsolatos problémát jelez, próbálja meg lecserélni a jelenleg meglévőket az fss0 builddel kapottakra, hogy megnézze, ez elindítja-e a dolgokat.
Néha a partíció létrehozása során az EMUMMC partíció az egyetlen, amelyen adatok maradnak, ami azt jelenti, hogy az összes többi fájl és mappa, beleértve az Atmosphere-t is, törlődik. Ellenőrizze az SD-kártya gyökérmappáját, és ha csak a rendszerbetöltővel és az EMUMMC-vel rendelkezik, próbálja meg újra telepíteni az Atmosphere-t, hátha ez segít.
A konfigurációs fájlok cseréje mellett megpróbálhatja lecserélni a jelenleg használatban lévő fusee-primary.bin fájlt a fusee.bin fájlra és a fusee-secondary.bin fájlt a csomaggal. Ezzel helyre kell állítani az emulátor konfigurációját, és meg kell oldani a hibát.